7 januari 2018

SOV I RO


Taco-lunch och spirometritenta på g.


SÖNDAGSHÄLSNING



En otroligt vacker vinterdag med klarblå himmel och frost över fälten. Längtar efter promenixen, men först ska jag försöka göra lite nytta. Spirometri eller lungfunktionstest- tenta coming up på tisdag och både det teoretiska och praktiska delen skall sitta. 

Är lite nervös eftersom jag inte tror att de har samma utrustning och program på Sahlgrenska som jag är van vid. Det kan alltså bli en otrevlig överraskning, men jag hoppas att det skall gå bra. 

Mannen och Tindra har åkt till träningen och minstingen fick vara hos farmor och farfar så nu är det lugnt och tyst här hemma. 
Det är bara Valter som ligger och andas tungt (sover) på mina fötter under skrivbordet.
Så fort svansen viftar så klingar det i skrivbordsbenet, men har inte riktigt hjärta att väcka honom.  💓 









Igår fick jag ett tråkigt besked om att svägerskans mamma gått bort den 2 januari. 
Hon har kämpat med cancer under flera år. 
Tankarna går till hennes familj.
Sov i ro Kicki 💓



* * *
Kram /Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar